Vraag & Antwoord

Meest gestelde vragen:

Vraag: Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen.

Antwoord: Soms wordt de door ons automatisch verstuurde bevestiging email door spam software als spam aangemerkt. Kijk in uw spam-box of de mail daar in is gegaan. Neem anders contact op met ons.

Vraag : Op uw site staat vermeld "gratis verzending vanaf € 50,00" maar op mijn bevestiging staan nog steeds de verzendkosten vermeld!

Antwoord : De verzendkosten staan inderdaad nog vermeld in de bevestiging maar er wordt een korting berekend over de aangeschafte producten. Dit ziet u rechts boven bij de tekst: Prijs (afgeprijsd tot)  € **,**  Onze webshop software laat helaas niet toe om dit duidelijker te laten zien. Op de geprinte factuur die we met de levering meesturen is het duidelijk te zien: Voorbeeld factuur

 

Vraag : Hoeveel worden de verzendkosten?

Antwoord : Als u uw producten in het winkel mandje plaatst en dan naar afrekenen gaat en de verzend methode kiest ziet u de verzendkosten. Bij bestellingen boven de 50 euro wordt er € 6.95 in mindering gebracht op uw eindtotaal. Er staan dus wel verzendkosten op uw factuur vermeld maar deze worden van het eindtotaal afgetrokken.

 

Vraag : Wat is Santu?

Antwoord : Onze orders worden via de beveiligde website van Santu afgehandeld. Als wij de status van uw order wijzigen ontvangt u een email van santu dat er iets in uw order is veranderd, bijvoorbeeld als we een betaling hebben ontvangen of uw order hebben verstuurd. Het aanmaken van een login naam en wachtwoord is niet verplicht en kan gerust overgeslagen worden.

Vraag : Zijn alle producten op voorraad?

Antwoord : Ja alle producten zijn voor 98% op voorraad. Als iets niet uit voorraad geleverd wordt wordt dit op de product pagina vermeld. Wilt u grote aantallen bestellen dan kan het zijn dat we dat niet direct op voorraad hebben. Mail ons dan even en we laten u weten hoeveel dagen levertijd er is.

Vraag : Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Antwoord : Als uw betaling (via Ideal creditcard of paypal) voor 15:00 binnen is wordt uw bestelling doorgaans dezelfde dag verstuurd. U kunt de betaling- en verzendstatus bekijken via de link in de bevestigings-email.  Als u via vooruitbetaling betaalt dan wachten wij tot uw betaling is ontvangen.

 

Vraag : Mijn Ideal betaling ging niet goed, moet ik nu het opnieuw proberen ?

Antwoord : Als u wel een bevestiging heeft gehad kunt u ook handmatig betalen door het bedrag over te maken op  onze rekening. ( NL39ABNA0555022994, t.n.v.J.van den Brul BV) met vermelding van het order nummer.